Paparan halaman minggu lalu

Ahad, Mei 9

aku sayang kamu



suka tengok kawan2 happy..... :) aku manusia biasa yang selalu mengharap kan sesuata yang baik untuk diri sendiri dan insan2 yang aku sayang... walaupon aku x tau la mereka sayang aku ke x... tp adakah mereka tau yang aku sayang kan mereka?? masaalah jugak nie... mcm mne nak bagi tau mereka yang aku sayang mereka?? xde cara lain selain aku bagitau mereka....

tapi adakah mereka percaya semua tu?? lagi2 orang mcm aku nie yang nama kate cakap mesti di cukup kan rase dengan ketawa... tapi bukan air mata ye, aku cuba bagi tau kucing jantan paling tua kat rumah aku... tp mcm selalu... dia cuma pandang aku dgn rase pelik... mkin mcm nak muntah pon ade....

aku x kisah... rase sayang mmg susah nak di beritahu pada sape2.... so aku megambil kesempatan ni... peh mcm nak buat ucapakn selamat hari raya pulak.... aku nak gtau sape je yang baca penulisan bangang aku nie... i love u all.... walaupon u all x love aku eceh, ni klu mak aku baca mau dia terkenang masa dia lahir kan aku... sejuk perut mak kan kan...huahahahah.....

2 ulasan:

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..