Paparan halaman minggu lalu

Ahad, April 18

Hijau Daun - (Suara Ku Berharap)


Download:
FLVMP43GP

suara ku berharap... itu lah suatu ungkapan yang mudah dan simple.....namun bukan hanya ungkapan yang d jadi kan  ukuran pada seseorang mcapai matlamat dalam cinta...kesetiaan... kejujuran... dan pegorbanan juga acap kali di jadi kan sesuatu kelengkapan untuk itu....peh ayat kamus habis nie...

minggu nie banyak perkara yang berlaku... ayah angkat aku sakit... dalam sejarah aku marah doctor.... masih terdengar lagi ungkapan dia kat naluri aku... EN... KLU NAK CEPAT PEGI HOSPITAL SWASTA LA... maka dgn ganas nya aku mjawap...  jgn sampai esok awak da x jumpa hospital nie lagi.... maka muka nya terus berubah dari manusia kepada spongebob

kami bukan nak sangat masuk kan dia kat sepital itu.... tp cuma mahu kan pjagaan rapi... tp klu itu la layanan yang dapat dari hospital... xde hospital kerajaan pon xpe....ni baru ayat nak tendang orang...

pada yang tersayang... harap di musim2 demam dan panas2 sensasi yang x menentu nie.... jaga la diri ye... jgn biar kan diri anda di belengu misteri... ni ayat tv3 aku pakai....pada mamat tersayang... cepat2 la blajar pandu kreta.... lu tu badan lagi besar dari aku... nak jadi lelaki sejati kna la pandai wat drift kat jalan pagoh....

setakat nak jiwang 25jam tapi bawak kreta gear aku tukar kan... baik lu naik gokart... tu pon klu pas hehehe dan pesan pada pasangan gay lu tu... jgn la asik nak jumpa je... rimas aku tgk... bukan jelous taw.... mnyampah ade la... untung aku x azan je kat telinga koorang berdua.... hehehehe

tambah lagi dosa aku ngumpat orang hari nie.... sekian... adios.... wsalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..