Paparan halaman minggu lalu

Isnin, Februari 15

masih di sini.....


masih disini aku setiap hari.... nak kater menanti kan sesuatu tidak.... nak kate tgu bulan jatuh ker riba jauh sekali.... tp niat menunggu ttp ade dalam diri aku..... namun hati aku pun x beri jawapan ape yang aku tgu sampai saat nih....

tp aku rase seseorang pasti tahu ape yang aku tgu.... diam... diam... x bererti aku diam.... :) hari ttp berlalu.... memberi aku suasana yang baru... kekadang aku pun tertanya2... kenapa aku x mau mcari masaalah lain sedang kan banyak lagi masaalah yang aku kna pikir... tp tu lah lumrah manusia.... suke membuta kan mata di kala peluang lain datang....

andai ade seseorang yang faham ape yang cuba aku sampai kan nih... aku harap ia fikir lah.... kenapa aku masih disini dan ttp disini menanti nya..... mungkin musim akan berganti... tp hati aku ttp tak berubah.... andai ade keajipan yang memberi kan aku sinar untuk berubah hati.... aku hari keajipan itu sesuatu yang baik untuk aku dan................

aku hanya 1 nama....

4 ulasan:

  1. salam...u menanti sape tu?

    BalasPadam
  2. ala, story mory la kat i...hehehe

    BalasPadam
  3. hati ang mmg takkan berubah....walaupun dier menyakitkan hati ang..ang mmg seorang yg setia...waaa baru aku taw...aku wat camna pon hati ang memang kat dier :) sedihnyer...hehehehe guro ja maa

    BalasPadam

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..