Paparan halaman minggu lalu

Isnin, Februari 15

impian dan cita2....

sejak kebelakangan nih aku tgk ramai(ramai jgk lah kawan2 aku yang putus cinta)
aku x tau knpa..... yang best nya masaalah ni mcm pnyakit berjangkit...... nak kate h1n1 tidak....
pokok pangkal nya atas diri masing2 dan ketentuan jodoh.....

atau mungkin atas sebab banyak sangat drama2 kat tb yang keluar kan cerita2 berkaitan cinta... cntoh na o mie la..... nigena lah.... mcm2 lah..... harap kepada kawan2 aku... aku doa kan yang terbaik untuk kalian..... :)

semalam masa aku g kedai kat pekan... aku jumpa ngan seorang mamat bawak kreta mmg lawalah.... x salah aku tu kreta toyota lama..... aku masa tu nak g isi minyak.... jadi sementara menunugu kebanjiran kreta yang memenuhi stesn minyak pilihan aku nih... aku sempat la jgk tgur mamat tuh....

alo bro.... lawa kreta.... biasa la dik... orang bujang dia mnyahut.... abg dari mane?? x penah nampak pun.... aku bertanya..... abg dari kl dik... balik kg... sbb orang umah abg orang pt laman.... aku pun jawap..... owhhhhhhhh tau2.... adik nih orang cni ker??? aku dgn selamber mjawap la... saya datuk bandar pt sulong.... mamat tuh memandang aku ats bawah.... gurau je la bang... sy mmg asal cni... aku sempat mjeling tatu ikan mas kat perut mamat tuh...

(mcm nak muntah pon ade aku) aku mula lah gatal tangan nak membelek2 kreta mamat tuh.... aku x tau la klu dia marah ke x.... sbb aku mmg slumber gila main pegang2 je sana sinun.... mmg lawa la kreta dia.... dia pya spotrim... mak aih... gaji aku setahun pun blum tentu aku dapat bli....

aku syak mamat nih msti play boy.... sbb aku tgk sticker treta dia semacam je....aku ni main agak je la... tau mamat nih mau kne tendang aku kat lutut....knpa dik mamat tuh tanya aku... berkenan ker?? aku pun senyum je la.... bang... abg kje ape..... dia jawap... abg noreh getah je dik.... dgn selumber dia campak putung rokok dia kat tepi pam minyak.... ni klu meletup... mau 1 pekan aku jadi korban.....

abg kje opis biasa je la dik..... x lama pas tu aku tgk ase sorang awek melulu ke kreta dia.... aku pun plik... eh sape tu bang??? tu bini aku..... laaaaaaaa da kawen?? dah... aku anak da 3 dah.... 3?? mana x nampak pun?? anak tekak je.... hahahaha dia ketawa... dalam hati aku bole tahan jgk mamat nih.... aku da lame x sepak orang....

ok la dik.... abg nak gerak dah... nanti ade masa kte jumpa lagi ea.... sambil dia mhidup kan injen kreta....
bunyi ekzos dia.... pom pom pom.... gila ah....dasyat....

abis isi minyak je aku pon blah dari tmpat tu... mane la tau2 putung rokok tadi membuat kan tmpat tu meletup... sia2 je hidup aku....

dgn semangat yang membara2... aku berazam dari petang tu... aku nak kumpul wet sbb nak bli kreta....
nak bikin mcm mamt tadi tu... peh best2... ape barang pakai spot rim besar2 mcm tu... baik aku beli 1 set rim kreta kebal... lagi ganas.... silap2 kreta aku jadi bahan pameran kat muzium negara 1 hari nanti.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..