Paparan halaman minggu lalu

Selasa, Januari 5

tiada lagi.....

semua nya telah berubah..... xde yang lame... xde la yang baru.... tp yang lame tetap d igati... yang lama juga banyak berjasa pada yang baru.... mungkin dari cara berfikir banyak lagi..... :)
x boleh nak d sesal kan semua nya..... yang kite boleh buat hanya...... megenangkan ape yang tertinggal pada yang lepas... tp aku ttp merindui ape yang lepas..... sbb yang lepas tu lah banyak megajar aku mjadi seseorang yang pnyabar.... mcari jalan yang lurus..... dan belajar menghargai kasih sayang.....


klu aku ade bela doremon masa nih... aku akan pinjam pintu masa lepas dia untuk aku balik dan lihat masa lepas aku.....tp semua tu hanya impian saje..... aku harap pintu baru yang terbuka untuk aku nih akan membawa aku kepada sesuatu yang baru.... dulu aku bercita2 nak jadi ultraman.... tp mak aku kate... x usah lah nak berangan....


aku harap yang indah itu ada pada mu.... selamat tinggal masa lampau..... aku akan megenang mu sehingga aku mampu kembali 1 masa nanti.... dan aku juga berjanji.... aku akan jadi arjuna dalam mimpi mu,kalau itu yang kamu ingin kan......... :)

Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu
Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku
Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi
Terhapus semua air mata dengan senyuman

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang

Selamat malam sayang
Selamat malam kasih
Selamat malam sayang

Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Selamat malam
Tidurlah sayangku

2 ulasan:

  1. walaupun semua dah berubah...sikap, umur.. kehidupan... tp diharapkan hati tetap teguh dan kuat..
    jangan goyah dan rapuh dalam menempuh liku2 hidup di masa akan datang. !
    hidup skrg banyak dugaan !

    merindui sesuatu yg lama, boleh buat kita tersenyum dan menangis.. dan yang lama pun banyak sentimental valuenya.. !
    jadikan kehidupan yg lepas sebagai semangat utk meneruskan kehidupan sterusnya.. !

    BalasPadam
  2. yop, layan MO lg syok laa... p mintak ngan apect.. dia byk koleksi..ekekkee

    BalasPadam

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..