Paparan halaman minggu lalu

Isnin, Disember 7

signal berfunfsi kembali.....


semalam hari bersejarah... x la sejarah sangat... tp setelah hampir 5 bulan aku biar kan superbike aku x bersignal... (hahahahah ) bkn aku x mau btl kan... tp x sempat....

tp semalam pg aku amik tindakan nekad dgn mhantar moto aku untuk mjalani bedah siasat d bahagian signal beliau... mmg seperti yg aku jangka... bahagian kornea suis dia dah short.... aku hidup kan mmg dia hidup... tp hanya 2 saat... sedang kan dalam masa tu aku boleh d gilis dgn kerata api secara sopan...

bkn madsud aku klu dah ade signal x boleh x timpa bencana...tp mcegah mkin dapat mgubati...so semenjak moto aku ade signal.... aku sampai saat aku g kje ni... aku x abis2 asik main2 je ngan beliau(signal...)

pesanan dari aku.... selamat hari raya cina... pandu lah dgn cermat... igt lah orang yg tersayang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..