Paparan halaman minggu lalu

Ahad, Disember 6

kenapa itu d nama kan takdir....

sekarang semua nya dah berubah.... dulu ade dia... sekarang ade jgk... ade2 je... aih...
x sangka semua nya berubah dalam beberapa kelip mata je...
x tau la salah siapa.... mungkin aku....terus terang aku gtau... saat ni aku rindu sangat kat si dia.... ye... dia x kan tau... sbb dia x baca lagi....

mungkin kerana ego masing2 yg membuat kan kami jadi mcm ni....
aku harap sangat hubungan yg x seberapa ni dlu akn kekal sampai aku mati nanti...
tp harap kan padi... padi jadi beras....(xde kena mgena pon..)

hari demi hari aku tgu sesuatu dari si dia.... x kisah la pangilan talipon ke... msg ke... semua tu sia2...baik aku tgu arnab mak wok sblah rumah ni beranak lagi bagus....

aku nak contack dia... tp... ahh bia lah... dia pon mkin da lupa ttg aku...
klu nasib x baik... nama aku pon ntah dia lupa.... bingung aku pikir kan hal mcm ni....

aku harap..... aku boleh menerus kan hidup ni tanpa dia lagi pas ni...
dan kisah aku dan dia x kan megangu pikiran aku masa aku nak pegi megundi 3 tahun lagi...

anim.... b nak anim tau 1 je.... jauh mane b pegi...(setakat ni kelantan je la)
b x pebah lupa kan ttg kisah kiter... anim lah ialah seorang yg berjaya menawan hati b sepanjang b bergelar lelaki selepas sunat 9 tahun lepas...

b doa kan anim berjaya dalam ape yg anim usha kan... dan akan berjumpa seseorang yg jauh lbih baik dari b... mkin cara kiter bertemu yg membuat kan kiter jadi mcm ni...

klu la boleh b undur kan masa kiter dlu2.... b nak sangat mnyanyangi anim seperti air laut yg x boleh d pisah kan dgn pasir pantai....b tau b x mampu mencintai anim sekukuh tajmahal.... tp b yakin.... cinta b ni mampu menahan kesedihan yg x tertanggung di hati....

ade sepatah pantun b nak tujukan pda anim...

anak itik anak ayam...
anak kambing anak lembu...
klu anim terlanggar ayam...
pergi ke kedai belilah lembu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..