Paparan halaman minggu lalu

Khamis, Jun 17

kesedihan dah ke...... ke ape??


wahahah x tau aku nak cakap mcm mne skrang.... sedih campur bercelaru,dslr aku kna resdung pulak semalam.. 1 malam aku x dapat nak tido pikir kan my mojo aku tu, td pagi aku dah p hantar ke kdi utk servic... kna pulak harga.... bialah rahsia,

semua ni salah aku sbb cuai ketika menukar kan lence nya, maklum la baru nak blajar. semua bnda x jadi mula2... bayang kan sehari aku x dapat nak amik gambar smlam... peh sedih x hengat seyh... xpe2 mojo ptg nie i amik u ea... so pada cik angun jgn jelous ye....

payah klu dah minat nie,pantang ade yg x kena... mula la nak tdo malam po0n payah, mula2 tdi giveup jgk aku bila mgenang kan,hope dah service nie ok la ea syg yeHAAA....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..