Paparan halaman minggu lalu

Rabu, Disember 9

benarkah undi anda rahsia??? atau rahsia pohon cemara...




berbalik pada cerita asal.... aku amik sedikit petikan dari blog apect(http://headofgangster.blogspot.com/2009/12/sejauh-mana-yang-dikatakan-undi-anda.html)

kejadian ni mmg betul2 memeranjat kan aku sebenar nya.... klu aku tau akak tu datang sbb hal ni... aku x la tjuk kat dia, apect yg bole amik kerja ni....

pas2 kat depat tu aku dah terajang dia bg sangkut kat pokok pinang sebelah jirat cina tu...

ape yg d kata kan undi kiter adalah rahsia.... tp pada aku slogan ni mmg x boleh pakai... jd aku cadang kan pada mereka supaya menukar slogan nya mcm ni...

undi anda adalah panas panas sensasi.....
aku tau hal ni pon masa aku makan ngan apect tadi... yg plik binti ajaip nya... dia boleh tau siapa yg undi pembangkang dan kerajaan.... mcm mne dia wt survey tu aku x tau la... tp aku boleh klasipikasi kan hal ni umpama menyelak kain mak bedah yang sedang membasuh kain....

so mcm mne pula dgn nasib2 pegundi2 lain??? so saranan aku... pas ni koorang berdaftar je la sebagai pnyokong umno... sbb klu daftar mic sekali pon....
x de guna nya..... masa daftar tu pakai lah helmet fullface sekali pon... mereka ttp tau siapa kah anda...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..