Paparan halaman minggu lalu

Jumaat, Julai 3

hari yang panas dan menakut kan...



hari ni( tgk haribulan dulu) aku megalami mimpi buruk.........bkn sbb aku d kejar komunis atau aku d serang mahluk asing.... tp sbb aku lupa nak amik air sembahyang masa nak solat jumaat tadi.... mmg mimpi buruk pda aku.... da la lambat.... aku baik pya khusuk syolat..... siap2 je aku bole lupa plak nak amik air sembahyang.......

adehhhh.....
hari ni jgk percubaan pertama aku buat sambak tumbuk yang d warisi 7 keturunan fmly aku... aku ni keturunan ke 8... aku slu klu masak mmg aku x kan rase dlu sebelum orang lain rase... sbb nya aku takut x sedap... perkara biasa yg aku wt bila nampak orang rase masakan aku... akau akan ttp mata dan telinga.. bukan sbb silau atau ade bunyi kapal terbang lalu....tp sbb aku x akan dapat trima hakikat yg aku masak sedap sangat....

slu mcm tu la....
hari nie aku x tau knpa bapak aku bole plak blik awal.... aku bajet mak aku yg akan merase sambal tumbuk aku tu... bkn aku x ngam ngan bapak aku..... tp sbb aku takut dia tumbuk aku mcm name sambal tu ..... ha jgn silap sangka.... dia tumbuk aku bkn x sedap taw... tp sbb aku tau terlalu sedap tu..... mcm biasa jgk setelah dia merasa sambal tu ayat yg terpacul dari mulut dia... haaaarrrrkkkk tuuuiiii.... siot pya sambal!!!! rase mcm taik!!!

aku plik... bapak aku pnh rase taik ker....
aku ape lagi... mcm biasa senjata sulit aku ialah... bila nampak sape2 marah... akau akan pura2 tido..... teknik nie aku belajar masa aku sek kat sek ninja masa pegi korea dlu... tok guru aku kate teknik nie mmg ssh ckit... sbb sesiapa yg guna teknik nie akan terkorban masa perang.... tp aku x guna masa perang... aku guna masa aku rase masakan aku x sedap je... ok pe mcm tu..... so pgajran yg aku dapat dari semua nie.... rase la dlu makanan anda selepas anda memasak... kerana klu tidak... pastikan lah yg anda mempunyi teknik2 ninja sebagai alat mnyelamat kan diri...

sekian trima kasih.... berhati2 semasa memandu dan pastikan penumpang d belakang memakai tali pinggang seluar....

1 ulasan:

  1. Hari ni sesuatu yang terbalik berlaku.kucing yang disangkakan penakut.tiba-tiba ada tendangan maut.

    BalasPadam

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..