Paparan halaman minggu lalu

Sabtu, Februari 14

my star lg??? adakah mereka ni bermutu???




aku pn plik tgk rancangan mystar lg tu... aku nak tya... kat mane kualiti nya diaorang ni??? ntah pape je nyanyi... suara mak ai... aku bkn nak kutuk la... tp bila aku dengar suara 2 ke 3 orang di antara meraka... adoiyai.... teruk... knpa diaorang leh stik kekal dalam tu??? banyak lg mereka yang lbih layak utk di kedepan kan....dalan arena mezik ni dalam my star tu... x pyah tgk konsert la.... tgk iklan je la... mak kau... teruk sgt.... rosak lagu orang beb... aku harap qc la lg diaorang ni...ade yang keluar tu madsud aku tersungkur la....siap boleh kate berpuas hati?? di ulangi berpuas hati dgn ape yang dia dapat di sepanjang berada di dalam my star tu???

artis yang dah 30 tahun tu pn masih x berpuas hati ngan ape yang mereka ade taw....kat cni la aku tgk kurang nya diaorang ni utk bergelar artis...
nak salah kan juri pn x leh jgk...sbb diaorang no diupah utk menjadi juri... tp klu ikut kan diaorang ni... semua peserta tu dah tersingkir dah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ungkapan memberikan sejuta makna

antara doa dan air mata..